.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنز نانه /ماجراي كباب و نان يك متري !
زماني كه سخن از افزايش قيمت نان بر زبان ها جاري شد،خيلي ها فكر كردند نان متري مي شود و كيفيت ها مي روند بالاي درخت و آنقدر نان خوب مي خورند كه گذشته فراموششان شود. غافل از اينكه نه تنها نان متري نشد، بلكه با همان اندازه چانه (وزن) و با همان شكل و شمايل هميشگي از تنور به دنيا مي آمدند...
طنز نانه /ماجراي كباب و نان يك متري !

زماني كه سخن از افزايش قيمت نان بر زبان ها جاري شد،خيلي ها فكر كردند نان متري مي شود و كيفيت ها مي روند بالاي درخت و آنقدر نان خوب مي خورند كه گذشته فراموششان شود. غافل از اينكه نه تنها نان متري نشد، بلكه با همان اندازه چانه (وزن) و با همان شكل و شمايل هميشگي از تنور به دنيا مي آمدند.از همان جا بود كه داد برخي ها درآمد و از بي كيفيتي نان به خدا پناه بردند.
اين اول ماجرا نبود، چون وقتي نان ها خورده شدند(چگونه خورديد؟ماشااله عجب دندانهايي داريد) تازه فهميديم كيفيت يعني چه. نان لواش 100 توماني آنقدر به ذهنمان فشار آورده بود كه احساس مي كرديم نان لواش با اين قيمت يعني يك نان لواش با شكل و شمايلي جديد بعلاوه چند تكه گوشت كباب شده در ميان آن.غافل از اينكه نان همان نان گذشته بود و تنها فرقش قيمت و بي كيفيتي آن بود.نان لواش(البته نان لواش محل ما، شايد نانوايي هاي محل شما آن تكه كباب را مي دادند)آنقدر نازك و سفت شده بود كه احساس مي كرديم لواشك مي خوريم،عجب نان با كيفيتي بود،تا به حال كيفيت در اين حد نديده بوديم (به هزار بود و نبود قسمش مي داديم تا از گلويمان پايين رود)
اين يك سوي قضيه بود و از سوي ديگر اين كه جناب بربري(بله ، جناب بربري،250 تومان است،احترام بگذاريد) همان اندازه و قيافه مبارك هميشگي اش را داشت و همان رنگ و بو و مزه ..... ما را بگو چه ساده بوديم كه فكر مي كرديم نان بربري 250 توماني حدود يك متر است و در دست جا نمي گيرد (چون زنبيل برده بوديم)
پيشنهاد اين است كه براي تهيه نان به نانوايي هايي برويد كه همراه نان يك چيز اضافي هم بدهند (پنير،كره،دو تكه كباب و...) ، چون كيفيت ها هنوز آنطوري كه انتظار مي رفت تغييري پيدا نكرده. حال چه بگوييم كه طنز نانه ما هم به سر رسيد،كلاغه هم بدليل سهميه بندي و تمام شدن سوخت خودرو اش در ميان راه گير كرده ،اگر ديديد سلام گرم برسانيد.

محمد حسين صياد پور


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1389
خسته نباشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سجاد 28 دي 1389
دمت گرم
دکتر شعبانی-رشت 28 دي 1389
زیبا بود.سیاسی هستیا.نه؟
سجاد ملكي 30 دي 1389
جالب بود.بازم از اين كارا بكنيد....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.